Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Meraikan Malaysia Social Media Week 2015

Meraikan Malaysia Social Media Week 2015 



Assalamualaikum dan salam sejahtera.Malaysia Social Media Weeks 2015 kini kembali lagi,
  Kini, MSMW (Malaysia Social Media Weeks) ini sudah masuk tahun ke empat dianjurkan oleh sebuah organisasi (non-profit organization) iaitu Social Media Chambers (SMC).


Sebelum ini saya ada mengetahui berkaitan MSMW. Terasa kemeriahan dunia blogging. Saya hanya memerhati sahaja. Daripada apa yang saya perhatikan, melalui MSMW, usaha-usaha blogger terasa dihargai. Saya tumpang bangga dengan kejayaan kawan-kawan blogger.

Cuma tahun ini saya perasan Blog Kategori Pendidikan sudah tiada. 

Boleh lihat MSMW 2014 di sini.

Alhamdulillah blog biasa-biasa saya ini rupa-rupanya terpilih untuk diundi sebagai The best News Blog.

Terima kasih kepada smeua yang sudi mengundi blog http://cgkaunseling.blogspot.com/

  Objektif utama MSMW ini adalah :
  • SIMPLE approach towards building meaningful relationships
  • MEASUREABLE benchmarks on Public Relations & Awareness
  • ACHIEVABLE mission and goals to be built around the people
  • REACHABLE increase of visibility to the masses
  • TIMELY manner to approach and address the Gen-Y issues
  • ENCOURAGE & EDUCATE values for more social media users to ENGAGE in
  • REALISTIC results to be driven in established trust

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .